Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evaluative Language in Electronic Product Reviews
Polášek, Radek ; Mihai, Hana (oponent) ; Reich, Pavel (vedoucí práce)
This thesis will focus on the evaluative language in mobile phones reviews. For this purpose, review of Apple iPhone 7 is going to be used. Apple company has wide portfolio of products, such as computers, TVs, tablets, watches or mp3 players. Phones are still one of the most popular products. For this reason, phone reviews are perfect source for this thesis. The main purpose is to analyse and demonstrate the means of advertising in the field of corporate discourse and unveil the strategies and tools to influence the reader, appealing on emotions, morals and aesthetic perception. I suspect that reviews are rather biased to due to the used form of language, which might contain personal opinions of the author or methods of manipulation with the reader. These methods may be deployed in the text stylisation, appealing on the reader´s emotions and social background or in the decision making about providing certain information. This thesis is going to verify whether this statement is true or false.
Diskriminační praktiky personalistů v procesu hledání zaměstnání v České republice
Broklová, Tereza ; Hejzlarová, Eva (vedoucí práce) ; Čabanová, Bohumila (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží popsat a odhalit diskriminační praktiky, se kterými se potýkají uchazeči na trhu práce v České republice. Perspektiva a pohled personalistů vnáší inovativní prvek do zkoumání diskriminačních praktik. Pozornost je věnovaná jednotlivým metodám náboru zaměstnanců, protože se mezi sebou velmi liší. Každá se zaměřuje na jinou cílovou skupinu kandidátů o zaměstnání. Práce je rozdělena do čtyř celků. První část je teoretická, seznamuje čtenáře s legislativní úpravou ochrany před diskriminací v českém právním řádu. Přibližuje teorii lidského kapitálu, fronty a signálu, dále potom personalistickou agendu. Druhá pasáž je metodologická, vymezuje data a metody sběru dat. Následuje výzkumná část práce, která popisuje zjištěná data z rozhovorů s komunikačními partnery, interpretovaná v souvislosti s teoretickým ukotvením. Výzkum mezi personalisty je zaměřen na hledání charakteristik ideálního uchazeče, na spravedlnost přijímacího řízení, ale také na užívané diskriminační praktiky. Závěrečná pasáž přináší nejdůležitější zjištění.
Diskriminační praktiky personalistů v procesu hledání zaměstnání v České republice
Broklová, Tereza ; Hejzlarová, Eva (vedoucí práce) ; Čabanová, Bohumila (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží popsat a odhalit diskriminační praktiky, se kterými se potýkají uchazeči na trhu práce v České republice. Perspektiva a pohled personalistů vnáší inovativní prvek do zkoumání diskriminačních praktik. Pozornost je věnovaná jednotlivým metodám náboru zaměstnanců, protože se mezi sebou velmi liší. Každá se zaměřuje na jinou cílovou skupinu kandidátů o zaměstnání. Práce je rozdělena do čtyř celků. První část je teoretická, seznamuje čtenáře s legislativní úpravou ochrany před diskriminací v českém právním řádu. Přibližuje teorii lidského kapitálu, fronty a signálu, dále potom personalistickou agendu. Druhá pasáž je metodologická, vymezuje data a metody sběru dat. Následuje výzkumná část práce, která popisuje zjištěná data z rozhovorů s komunikačními partnery, interpretovaná v souvislosti s teoretickým ukotvením. Výzkum mezi personalisty je zaměřen na hledání charakteristik ideálního uchazeče, na spravedlnost přijímacího řízení, ale také na užívané diskriminační praktiky. Závěrečná pasáž přináší nejdůležitější zjištění.
The use of 'dan' and 'als' in comparisons: after the positive and comparative in the written and spoken language.
Hrabalová, Ivana ; Hrnčířová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pekelder, Jan (oponent)
Řešitelka v bakalářské práci rozebere problematiku používání "dan" a "als" po komparativu a positivu v nizozemštině. Teoretická část bude obsahovat především souhrn gramatických pravidel, která se tímto jevem zabývají. Následně, v části praktické bude představen výzkum užívání dvou výše uvedených spojek srovnávacích u rodilých mluvčích nizozemštiny. Budou představeny výsledky vyplývající z tohoto výzkumu a uvedeny do kontextu s teoretickou stránkou dané problematiky, jak byla uvedena v první teoretické části práce. Cílem této práce bude vyzkoumat rozdíly v používání srovnávacích spojek "dan'"a "als" podle gramatických pravidel a užívání těchto spojek u rodilých mluvčích.
Evaluative Language in Electronic Product Reviews
Polášek, Radek ; Mihai, Hana (oponent) ; Reich, Pavel (vedoucí práce)
This thesis will focus on the evaluative language in mobile phones reviews. For this purpose, review of Apple iPhone 7 is going to be used. Apple company has wide portfolio of products, such as computers, TVs, tablets, watches or mp3 players. Phones are still one of the most popular products. For this reason, phone reviews are perfect source for this thesis. The main purpose is to analyse and demonstrate the means of advertising in the field of corporate discourse and unveil the strategies and tools to influence the reader, appealing on emotions, morals and aesthetic perception. I suspect that reviews are rather biased to due to the used form of language, which might contain personal opinions of the author or methods of manipulation with the reader. These methods may be deployed in the text stylisation, appealing on the reader´s emotions and social background or in the decision making about providing certain information. This thesis is going to verify whether this statement is true or false.
Sebepojetí studentů oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
KOPŘIVOVÁ, Marcela
Bakalářská práce se zabývá sebepojetím studentů oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy (pedagogika volného času, pedagog volného času, profesní příprava, sebepojetí, reflexe). Seznamujeme čtenáře s oborem pedagogika volného času. Zaměřujeme se na pohled studenta a jeho reflexi studia. Obsahuje výzkumnou sondu, která popisuje faktory, které ovlivňují respondenty při studiu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.